در دهه ۱۹۹۰، بهکارگیری اصطلاح «اخلاق اطلاعات» توسط بخشهای مختلف علوم کامپیوتر و اطلاعات در ایالات متحده آغاز شد.
روبینشتاین متخصص آخر بازی بود و به ویژه در بهکارگیری رخها در پایان بازی مهارت داشت. او از نخستین شطرنجبازانی است که به اهمیت آخر بازی در انتخاب شیوهٔ گشایش واقف بود و آن را در بازیها به کار میبست. به گفته مفسرین روحیه کمالگرایی در بازیهای او وجود داشت.
یکی زین کارگیران گفت میدان که بحرآباد دورست از نشابور
در دهههای گذشته مشکلات ناشی از ماهیت فرایندهای برقریسی سبب شده بود که تجاریسازی نانوالیاف و ساخت دستگاههای صنعتی برقریسی برای سالیان متمادی غیرممکن گردد. این در حالی است که در چند سال اخیر چندین شرکت آمریکایی و اروپایی موفق شدهاند با بهکارگیری تمهیداتی بر این مشکل فائق آیند.