ببخشید

بخشیدن به معنای عذرخواهی و درخواست عفو از دیگران است. فردی که به دنبال بخشش است، در حقیقت می‌کوشد تا نظر یا همکاری دیگران را جلب کند تا خطا یا اشتباهی که انجام داده است، نادیده گرفته شود. این درخواست می‌تواند در زمینه‌های مختلفی از جمله روابط شخصی، اجتماعی یا حتی حقوقی مطرح گردد. مفهوم بخشش تنها به معنای عفو و فراموشی اشتباهات نیست، بلکه به ایجاد فضایی برای بازسازی روابط و ترمیم دلخوری‌ها نیز اشاره دارد. به عبارت دیگر، بخشش یک عمل انسانی است که می‌تواند به بهبود و تقویت روابط میان افراد و گروه‌ها کمک نماید. در این راستا، عمل بخشش نه تنها به عنوان یک راه حل برای حل اختلافات به حساب می‌آید، بلکه می‌تواند به ایجاد همدلی و درک متقابل نیز منجر شود و به این ترتیب، زمینه ساز ایجاد ارتباطات سالم‌تر و پایدارتر در جامعه گردد.

ویکی واژه

منسوب به بخشش؛ تقاضای بخشیده شدن، درخواست عفو از کسی یا سازمانی.
(گفتگو): اجازه بدهید.

جملاتی از کلمه ببخشید

برای ساختن یک برند پرجذبه باید ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شوید. ۲- همکاری کنید. ۳- نوآوری کنید. ۴- اعتبار ببخشید. ۵- فرهنگ سازی کنید. هشت ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته‌بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری.
فال گیر
بیا فالت رو بگیرم!!! بزن بریم