اینفلوئنسر

به فردی که در شبکه‌های اجتماعی تأثیرگذار است و تبلیغاتی که توسط این افراد انجام می‌شود، اینفلوئنسر مارکتینگ نام دارد. در شرایط کنونی که وضعیت اقتصادی ناپایدار است و ارزش ریال در برابر دلار به طور مداوم کاهش می‌یابد، تبدیل شدن به اینفلوئنسر، به ویژه با رویکرد یوتیوبر شدن، می‌تواند یک راه مطمئن برای کسب درآمد دلاری از هر نقطه و توسط هر فردی باشد. اما سوال این است که چه کسانی توانایی و مهارت لازم برای یوتیوبر شدن و کسب درآمد دلاری را دارند. یکی از روش‌های ارزیابی توانایی درآمدزایی آنلاین، به ویژه به صورت دلاری و تبدیل شدن به یوتیوبر، نه تنها خرید دوره‌های گران‌قیمت، بلکه انجام تست‌های روانشناسی علمی است که می‌تواند میزان درآمدزایی شما به عنوان یک یوتیوبر را مشخص کند. برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام یا یوتیوبر، ابتدا باید شخصیت خود را بشناسید. بر اساس ویژگی‌های روانشناختی خود، می‌توانید مسیر مناسبی برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تعیین کنید. نکته‌ی کلیدی برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در سال جدید این است که باید به میزان رشد محبوبیت هر شبکه اجتماعی توجه کنید. به عنوان مثال، تیک تاک با سرعت بالایی در حال رشد است و یوتیوب در ایران طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، به دلیل شرایط اجتماعی و سیاسی، اقتصاددانان، تاریخ‌نگاران و خبرنگاران در اینستاگرام و توییتر از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند.

فال گیر
بیا فالت رو بگیرم!!! بزن بریم