صحه گذاری
فرهنگ فارسی
جمله سازی با صحه گذاری
این نوع از بازاریابی پارتیزانی مشابه بازاریابی ویروسی بوده با این تفاوت که در نشر تبلیغ، مردم دخیل نمیباشند و مجموعهایی از بلاگها و شبکههای اجتماعی وابسته به صاحب برند، بهطور غیرمستقیم به نشر و وایرال کردن آن میپردازند. در این روش کاربران جعلی یا رباتهای شبکهُ اجتماعی برای تأیید و تصدیق محصولات یک برند اقدام به باز نشر یا صحه گذاری و نوشتن نظر مثبت میکنند. این روش در برخی از کشورها دارای قوانین بازدارنده و اعمال جریمه میباشد.