بروشور

بروشور

این واژه که با نام دفترک نیز شناخته می‌شود، یک کتابچه کاغذی چند صفحه‌ای است که به صورت جزوه تا شده و عمدتاً برای اهداف تبلیغاتی به کار می‌رود. بروشور به عنوان یک سند تبلیغاتی، نقش مهمی در معرفی یک شرکت، سازمان، محصولات یا خدمات ایفا می‌کند و هدف اصلی آن، ارائه اطلاعات به مشتریان بالقوه یک کسب و کار است. بروشورها به روش‌های مختلفی در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند. ممکن است آن‌ها را در مکان‌های پرتردد شهری از توزیع‌کنندگان دریافت کنید یا در محل کسب و کار مورد نظر، به مطالعه و دریافت آن‌ها بپردازید. با وجود روش‌های نوین تبلیغاتی، بروشورها همچنان از محبوبیت و کارایی بالایی برخوردارند و به عنوان یک ابزار مؤثر در بازاریابی، قابل چشم‌پوشی نیستند. مشاهده بروشورها در مکان‌های مختلف، گواه این مدعاست.

فرهنگ معین

(بُ رُ ) [ فر. ] ( اِ. ) متن چاپی با تعداد صفحات معمولاً کم که اطلاعاتی دربارة ویژگی های کالا یا نمایش یا نمایشگاه و نظایر آن به دست دهد، دفترک (فره )، کاتالوگ.

فرهنگ عمید

جزوۀ کوچک مقوایی یا کاغذی حاوی اطلاعاتی دربارۀ کالا یا موضوعی.

دانشنامه آزاد فارسی

رجوع شود به:دفترک

ویکی واژه

متن چاپی با تعداد صفحات معمولاً کم که اطلاعاتی دربارة ویژگی‌های کالا یا نمایش یا نمایشگاه و نظایر آن به دست دهد، دفترک (فره)
، کاتالوگ.
فال گیر
بیا فالت رو بگیرم!!! بزن بریم
فال فنجان فال فنجان فال مکعب فال مکعب فال تک نیت فال تک نیت فال لنورماند فال لنورماند