سامانۀ رایانه ای اطلاعات و ذخیرۀ جا
جمله سازی با سامانۀ رایانه ای اطلاعات و ذخیرۀ جا
بازیهای شناختی آن دسته از بازی های رایانه ای را شامل می شوند که در آن بازیکن در حین بازی یکی از مهارتهای شناختی خود (مانند حافظه و سرعت عمل) را می تواند بهبود ببخشد.
زمینههای بازاریابی و هوش مصنوعی در سیستمهایی که در زمینههایی مانند پیشبینی بازار، ماشینی شدن فرایندها و تصمیمگیری، همراه با افزایش بازده وظایفی که معمولاً توسط انسان انجام میشود، به یکدیگر کمک میکنند. علم پشت این سیستمها را میتوان از طریق شبکههای عصبی و سیستمهای خبره، برنامههای رایانه ای که پردازش ورودی را بر عهده دارند و خروجی ارزشمندی را برای بازاریابان فراهم میکنند، توضیح داد.
فونگ، سازندهٔ سایهزنی فونگ و مدل بازتابی فونگ است. روشهای پیشنهادی او در گرافیک رایانه ای بسیار پرکاربرد است. او توضیح روشش را در پایان نامهٔ دکتری اش در ۱۹۷۳، و در مقاله ای در ۱۹۷۵ ارائه کردهاست. او نخستین الگوریتم شبیهسازی پدیدهٔ بازتاب منظم را ارائه کرد.